Nawiązywanie relacji za pośrednictwem Internetu staje się jednym z najczęstszych sposobów na zapoznawanie się. Młodzi ludzie nie zaczepiają się już w parku, metrze czy bibliotece, ani koncercie. Zamiast tego, wolimy przeglądać profile na portalach społecznościowych oraz na portalach o tematyce matrymonialnej.
Pojawiają się także aplikacje w stylu „randka w ciemno”, oferujące spotkania z osobami o podobnych preferencjach do naszych. Wystarczy wybrać miejsce i zastanowić się nad czasem spotkania. Doszło do tego, że uruchamianie takich domen przypomina nieco tworzenie sklepów internetowych, ponieważ zadaniem administratora staje się umożliwianie klientom wstawiania konkretnego opisu, tym razem samego siebie oraz wstawienia odpowiednich fotografii.
Z drugiej jednak strony, wiąże się to także z różnymi rozmiatymi mozliwościami. Po pierwsze, kiedy zyskamy sporą liczbę użytkowników, może okazać się, że zainteresują się naszym portalem większe firmy, które będą chciały wykorzystać powierzchnię naszej strony internetowej jako przestrzeń reklamową, na której umieszczą informacje o cenach, zmianach w swojej ofercie. Jeśli jednak będziemy tworzyć stronę internetową o tematyce matrymonialnej, za pośrednictwem której możemy spotkać nowych przyjaciół i drugą połówkę, powinniśmy zastanowić się nad dopasowaniem reklam do typu strony internetowej. O wiele lepiej będą więc prezentowały się reklamy kursów językowych lub miejsc, w których może spotkać sie potencjalna para.
Nie decydujemy się więc na reklamy części metalowych, pieców kaflowych czy innych rzeczy całkowicie oderwanych od tematu. Tworzenie domen społecznościowych przypomina nieco tworzenie sklepów internetowych – tematyka jest bardzo istotna. Nie wolno o tym zapominać, jeśli chcemy skompletować atrakcyjną szatę graficzną.