Wybór firm oferujących tworzenie sklepów internetowych jest dziś olbrzymi. Do dyspozycji mamy firmy działające lokalnie, z siedzibą w twoim mieście, jak również agencje interaktywne, które realizują zamówienia dla swoich klientów zdalnie. Każdy z tych wyborów ma oczywiście swoje wady i zalety. Pomożemy Ci w ich rozpoznaniu, a następnie podjęciu najlepszej decyzji dotyczącej wykonawcy twojego sklepu internetowego.
Tworzenie sklepów internetowych przez lokalne firmy
Czy jesteś osobą, która ceni sobie możliwość bezpośredniego spotkania się z kontrahentem? Lubisz w cztery oczy porozmawiać o biznesie? Kontakt fizyczny z wykonawcą daje ci poczucie bezpieczeństwa i pozwala się utwierdzić, że podjąłeś dobrą decyzję? Jeżeli taką właśnie osobą jesteś, to zdecydowanie polecamy zamówić tworzenie sklepów internetowych w jednej z miejscowych firm. Kontakt z nią będzie dla ciebie łatwiejszy, jeżeli będziecie mogli się spotkać i spokojnie omówić wszystkie sprawy. Trzeba Ci jednak wiedzieć, że czasami takie usługi są droższe niż współpraca z agencjami interaktywnymi. Dlaczego? Ponieważ czas, który firma poświęca ci na spotkanie nie jest za darmo. Jest on traktowany tak samo jak wykonanie jakiegoś zadania dla klienta. Rzecz jasna, po takim spotkaniu nie zostanie ci wystawiona faktura, ale będzie to miało odzwierciedlenie w wyższym koszcie stworzenia sklepu internetowego.
Tworzenie sklepów internetowych przez agencje interaktywne
Alternatywą dla współpracy stacjonarnej jest korzystanie z usług agencji interaktywnych. Współpraca zdalna pozwala zatrudnić firmę z drugiego końca Polski i powierzyć jej stworzenie sklepu internetowego. Wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia będą przekazywane drogą internetową – za pomocą poczty e-mail lub przy udziale komunikatorów. Z pewnością jest to współpraca znacznie bardziej elastyczna i dająca możliwość wybrania wykonawcy z większego grona. Czy ma jakieś wady? Z pewnością należy się liczyć z tym, że czasami może być utrudniony kontakt z taką firmą. O ile w przypadku firmy tworzącej sklep z twojego miasta, będziesz mógł odwiedzić ich siedzibę, o tyle przy współpracy z firmą z dalekich zakątków kraju, będzie to mocno utrudnione. Aby nie rozczarować się współpracą zdalną przy tworzeniu stron www, polecamy staranne analizowanie składnych ofert oraz firm, które je przygotowały. To, co powinno się brać pod uwagę przy wyborze wykonawcy sklepu internetowego, to między innymi doświadczenie w tworzeniu sklepów – łatwo ocenić przeglądając portfolio prac, a także staż w istnieniu na rynku. Lepiej unikać również wykonawców, którzy nie podają pełnych danych adresowych oraz tych, którzy nie prowadzą legalnie zarejestrowanej działalności.