Tanio także może znaczyć dobrze

W naszej świadomości istnieje takie stwierdzenie, czy nawet powiedzenie, że jeżeli coś jest tanie, to nie może być dobre.

I dotyczy to wielu aspektów naszego życia. Szczególnie, kiedy mówimy o zdobywaniu klienta, czy dotarcie do niego z optymalną i najlepszą formą przekazu reklamowego. Wychodzimy z założenia, że jeżeli mamy w skuteczny sposób dotrzeć do klienta, to musimy wydać taką, a nie inna kwotę. A tutaj okazuje się, że są przypadki przekazu reklamowego, który wcale nie musi być drogi, ale za to bardzo skuteczny.

Taką formą reklamy są stojaki z plexi. Ktoś może zapytać: „ale co jest takiego skutecznego w przypadku tego akurat medium reklamowego?” Odpowiedź jest prosta. Stojaki z plexi możemy postawić wszędzie tam, gdzie najłatwiej i najskuteczniej nasz przekaz trafi właśnie do każdego z klienta. Dużej reklamy, zawieszonej gdzieś na bilbordzie klient może nie dojrzeć, lub może po prostu uciec. A, a w zasadzie przekaz na nich ukazany trafia bezpośrednio do klienta przechodzącego obok.

I to jest odpowiedni moment na to, by został właśnie wtedy trafiony piorunem zakupowego pożądania. Tak, dzięki temu jakże prostemu medium nagle dochodzi do niego, że potrzebuje naszych produktów lub usług. A koszty takiej reklamy w porównaniu z innymi są naprawdę niewielkie. A skuteczność nieporównywalna. Dlatego właśnie możemy śmiało tutaj powiedzieć: tania reklama także może być dobra. I dlatego warto tutaj te niewielkie stosunkowo środki zainwestować. Ta inwestycja z pewnością szybko się zwróci.

Otagowano , , .Dodaj do zakładek Link.