Inwestycja w stojaki informacyjne to bardzo ciekawe rozwiązanie dla wszystkich tych osób, które chcą zaprezentować ważne treści. Może to być np. oferta firmowa, czy też miejsce, w którym będą znajdowały się ulotki. Takie stojaki można wykorzystać na wiele sposobów, np. w biurach podróży, w restauracjach, więc ich popularność jest bardzo duża.
Swobodne umieszczanie materiałów reklamowych
Informacyjne stojaki pozwalają zainteresowanym na swobodne umieszczanie w nich materiałów reklamowych. To klient decyduje jakie materiały tam ma umieścić, stojaki mogą posiadać:
- kieszenie,
- rozsuwane nogi,
- jednolitą konstrukcję, tak aby umieścić w nich jedynie jedną dużą ulotkę.
Produkt nie zabierający dużo miejsca
Taka forma reklamy jest odpowiednia dla osób, które preferują dbałość o detale, ponieważ stojaki informacyjne wcale nie zabierają dużo miejsca.
Można je więc ustawiać zarówno wewnątrz jakiegoś pomieszczenia, ale też na zewnątrz. Posiadają one bardzo zróżnicowane rozmiary. Jedne są wyższe, inne są zdecydowanie niższe. Pomagają jednak zadbać o działania promocyjne danej firmy, a klient sam musi zdecydować, jaką reklamę chce w nich umieścić. Swoboda wyboru w tym przypadku jest jednym z największych atutów takich produktów reklamowych, których funkcjonalność oraz uniwersalność jest ogromna.
Lekka konstrukcja
Stojak informacyjny wyróżnia się również tym, że jest to konstrukcja bardzo lekka, jednak ustabilizowana, dlatego też jest dodatkowo wzmocniona, aby stojak nie został przypadkiem przewrócony przez wiatr. Lekkość sprawia jednak, że nie będzie problemów z tym, aby przestawić taki produkt z jednego miejsca na inne, gdy będzie chciało się zmienić reklamę i umieścić stojak w jakimś innym miejscu, lepiej widocznym dla klientów oraz przechodniów. Jak widać może być on bardzo szeroko wykorzystywany.