Korzystając z internetu, oglądając telewizję czy też korzystając z innych środków masowego przekazu każdego dnia napotykamy na bardzo wiele mniej lub bardziej ciekawych reklam.
Takie, które są śmieszne, przyciągają naszą uwagę lub nawet nas gorszą. Wszystko w zależności od indywidualnego poczucia estetyki i podejścia do danej reklamy. Jednakże nie zależnie od tego, jaka by ona była i jakie byśmy mieli do niej podejście to za każdym razem głównym zadaniem takiej reklamy jest sprzedaż i indywidualne podejście do promowania danego produktu. Oczywiście musi być ono najbardziej skuteczne.
Dlatego, też używa się licznych przymiotników opisujących w pozytywny sposób dany produkt. Im ich więcej tym zdecydowanie lepiej aczkolwiek nie można też przesadzić z tym wszystkim. Gdzie widać to bardzo dokładnie chociażby na podstawie licznych reklam produktów finansowych. Szczególnie tych pozabankowych, które są chyba jednymi z najlepszych obecnie na polskim i zagranicznym rynku. To właśnie tam poprzez opisy w postaci szybka pożyczka bez bik czy też inne podobne udaje się zwerbować zdecydowanie największą grupę ludzi do skorzystania z danej oferty. W tym przypadku zaciągnięcia pożyczki.
Dodatkowo można również dodać wygodna pożyczka, pożyczka w kilka minut czy też inne tego typu sformułowania. Wszystkie one zaś sprawią, że większość osób, które zdecydują się je przeczytać, natrafią na nie będą zdecydowanie bardziej chętne do jej skorzystania. I tak z resztą rzeczywiście się dzieje. Widać to chociażby na podstawie tego jak mocno rozwija się rynek takich produktów w Polsce.